Länge sen sist

Nu var det evigheter sedan jag skrev här.
Mycket har hänt. 
Jag har skaffat en hund som heter Maya. Hon är en Siberian Husky på två år. 
Jag har fått barn. Hon heter Elyon och är 7,5 månad. 
Jag jobbar på Kjell&Company, fast just nu är jag mammaledig. 
Mina illrar är tyvärr döda. Men de blev iallafall gamla :)
Just nu sitter jag iallafall i stugan och chillar. Det är ju fortfarande sommar :)
Imorgon ska jag hem till Hanna och köra hinderbana och Maya ska få leka med sin bästa kompis Nixo. 
Jag är sjukt taggad på hinderbana. Förra året gick det superbra. Men då var jag ju relativt nygravid (ja, eller jag hade väl börjat bli lite tjock), men nu är jag ju en tjock mamma som inte har tränat på evigheter. Eller okej, jag började ju faktiskt gymma igen för en vecka sen, men tror ju inte att jag kommer palla armgången för fem öre :/
Vi får se hur det går imorgon helt enkelt ;)
Nu är bäbisen ledsen så jag ska nog lägga henne i vagnen så hon får sova lite. Hon sitter och försöker äta upp bordet och blir arg för att det inte går ^^
Ciao. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback