Gamla bilder

Ikväll har vi suttit och kollat igenom en hel låda men gamla bilder.
Sådant är rätt mysigt tycker jag.
Om ni har mig på Facebook så kan ni se bilderna där, annars så finns de på min
Bilddagbok också.

Just det... jag har gjort den dermal anchor... i nacken.
Dermal
Brukar glömma att den är där, för det känns inget längre.

I både tisdags och idag (eller igår kanske man ska säga eftersom klockan är över 12) så har jag tränat Core på Friskis istället för vanlig jympa. Men det är rätt gutt... det känns mer.

Imon (senare idag) är det förfest hos Sanda, sen ska jag jobba på Chili som vanligt (vilket känns rätt onödigt med tanke på att han inte har lagt ut bilderna varken från förra gången eller förrförra gången).

På lördag är det möte på Friskis klockan 09.30, så jag går dit om jag känner att jag orkar, med tanke på att jag jobbar till 02.00 på natten och inte är hemma och i säng förrän någon timme efter det.
Sedan är det hockey, som jag lär gå på i min ensamhet i tredje perioden.

På söndag ska jag jobba på Friskis. Känns inte som att jag har varit där på en evighet och jobbat.
På kvällen är det dans.

Nu ska jag natta djuren, sen ska jag kolla på Criminal minds :)

Ciao

Jag

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Jag kan inte, PGA att jag är ensam hemma. Hundarna, och sen Nova. TYVÄRR! :( Tror inte jag kan de iaf. Få se hur de blir.

Postat av: Sara - Mamma till Nova

Jag få se, hur trätt jag är oxå. :P Det ta på krafterna ;)

2010-03-30 @ 09:22:30
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

jag ska komma, men jag kan inte vara länge, pga att Nova ha sin sovtid. Och blir både arg och ledsen när hon inte får sova. Men jag kommer. :)

Hundarna få vara hemma. :P haha. ;)

2010-03-30 @ 11:26:45
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: anonymwannabe

vadå, vad gör du på bilden ? :O



läs mitt inlägg med Bara bilder,

& se om du förstår vad jag ville ha sagt!

2010-03-30 @ 11:58:29
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback