So you think you can dance?

Ska nog kolla på det sen.
"So you think you can dance", alltså.
Ska bara sitta klart här, och dricka lite varm Oboy.
Andréa och jag kom på den ultimata idén att ha fest hos henne den 6 Februari.
Eller egentligen var det nog hon som kom på det, men jag är inte sen med att haka på.
Efter att vi kom på det, så var jag inne på Platsbanken och tittade lite.
Vad tror ni inte jag fick se då? Jo! Audition!!! Till Grease!!!
Så jag skickade ett mejl, fort som tusan. Sen fick jag svar.
Så dagen efter festen, tidigt som tusan på morgonen, ska jag till kalmar.
Jag ska sjunga "Hopelessly devoted to you" och "We go together".
Fy fan vad svår den sistnämnda är. Sjukt många "rama lama do-bee do" att hålla reda på.
Lär ju gå utmärkt sådär dagen efter en brakfest.
Men jag är hård, så det funkar nog.
Nu blir det Oboy.
Ciao

Anna, Andréa och jag i Kalmar den 12 juni -09
Jag i kalmar den 12 juni -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback