Praktikplats

Var på intervju idag på Kalmar djursjukhus angeånde en praktikplats.
D.v.s; jag får ingen ersättning av dem, men jag får samma gamla skit som alltid av försäkringskassan.
Vet inte hur fair det känns att jobba heltid med en "lön" på knappt 3K i månaden, men det är väl sådant man får ta.
Vet ju inte ens om jag får någon praktikplats heller, för de var fler som hade haft samma tanke som mig tydligen.

För övrigt så känner jag mig rätt dum som inte vågar prata med folk, men så är det.
Var i Kalmar med Nordis och gänget, sen stötte jag på Jessica och de där.
Försökte prata lite med Jessica, men hon verkade inte det minsta intresserad av att prata med mig.
Antog då givetvis att varken Gabbe eller Lilly var det heller, för de hälsade inte.
Jag hälsade iofs inte heller, men efter misslyckandet med att prata med Jess så kändes det inte så kul att försöka mig på ännu fler människor.

Tjejer i övrigt verkar inte vara så intresserade av att ens försöka lära känna mig.
Kanske möjligtvis de som är några år äldre än mig, för Annika (inte samma som på Freddstock) pratade med mig :)
Eller är det väl helt enkelt något med de som heter Annika.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hejsan !!

Jag såg på iller ifokus att du bor i närheten av kalmar. jag har en iller och bor i kalmar och jag tror att min lille leo skulle vilja leka med en illerkompis så hör av dig om du skulle vilja träffas.

Postat av: evelina

Nej det har inte min iller heller gjort men någon gång måste vara den första :)... inte sant?

2011-01-11 @ 00:12:19
URL: http://evelinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback