Öland

Har varit på Öland hela sommaren, och det är hur skönt som helst.
Inga måsten, ingen dator... man kan bara vara.
Det som är piss är att jag är hemma nu, men ska tillbaka någon gång snart.
Måste vara där när Sinus har bartömning.
Sinus är verkligen ett sjukt bra ställe. Snacka om brygga de har byggt alltså.
Strand Hotell brukar ju annars vara mitt favoritställe på sommaren, men jag har bara varit där 3 ggr i år... och bara på söndagar!
Jag hatar ju att vara där på söndagar, för det är alldeles för mycket folk.
Men de två sista söndagarna var det ändå rätt okej, för man kunde röra sig. Men det var för varmt för att kunna dansa.
Har även jobbat lite på Palm Gelato, men bara 6 dagar.

Frågan är om jag har någon kompis kvar i Nybro nu när jag har varit på Öland hela sommaren.
D.v.s, frågan är ifall jag har någon att gå på Freddstock med på lördag, eller om jag ska åka till Köpingsvik istället?

Sinusbryggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback