Besviken...

Ja, jag är faktiskt sjukt besviken på gårdagen.
Jag hade bjudit över 30 pers, och av 15 som hade sagt att de ska komma, och 14 som stod på kanske-listan, så kom inte ens hälften...
Min födelsedagsfest som alltid har haft minst 30 gäster =/
Vill dock tacka Martin, Fredrik, Harley, Felicia, Simone, Sandra, Helena, Patrik, Sanna, Linda, Andréa, Nordis och Colin för att de kom.
Men ingen stannade särskilt länge.
Alla gästerna träffade inte ens varandra, för de som kom tidigt gick hem innan de som kom sent hade hunnit hit.
Harley hade ju Felicia (7 år) med sig, så det är ju klart att de var tvugna att åka hem och sova iofs.
Efter halv 12 var vi bara 6 stycken kvar inklusive mig.
Vi spelade Singstar, och hade egentligen rätt kul, men jag satt bara och kände mig besviken hela tiden.
Jag hade fått låna Ziges lilla dator och hans stora högtalare så vi kunde lyssna på musik via Spotify isället för CD-skivor som det brukar bli på mina fester, men det var ju bara onödigt.
Spotify användes bara pyttelite innan Singtar kom fram.
Sen när alla gick hem så följde jag med Fredrik och Andréa hem.
Adde fick låna min cykel så hon slapp gå, och jag gick hela vägen till Emmatorp.
Sen cyklade jag hem i min ensamhet...

Kommer upp bilder på Bilddagboken eller Facebook snart.
Eller på båda ställerna.
Men det blev inte helt mycket bilder...

Kommentarer
Postat av: malin

jag sa iaf till att ja inte kunde!

Postat av: Stefan

Jag var indirekt bjuden av Adde så jag ber om ursäkt för att jag inte dök upp :/

2010-04-27 @ 20:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback