Det gick!!! ...bättre

Japp... gårdagens golfrunda gick mycket bättre än sist. Jag säger inte att den gick bra, för jag hade bara 14 poäng på 9 hål (man ska ha 18 om man spelar på sitt hcp), men det gick ju deffinitivt bättre än senast.
Min älskade träsjua fungerade faktiskt för det mesta, dock fick det flyga en bit över fairway på hål 5, tack vare sparken som jag gav den strax efter att jag hade slängt den i backen.
För övrigt så gjorde jag faktiskt par på hål 1!!! :D

Hade lust att bada sen när jag kom hem, men det var ingen som ville hänga med mig.
Men någon dag innan denna veckan är slut så ska jag iallafall till Pårydsbadet, för de stänger på söndag.
I vanliga fall panikåker vi alltid dit sista dagen de har öppet, för vi brukar inse ungefär samma dag att vi knappt har varit där på hela sommaren. Och det brukar alltid regna sista dagen, men vi badar ju såklart iallafall.
Så det är bara att säga till om någon har lust att hänga med dit en sväng... jag åker gärna dit flera gånger i veckan, oavsett väder (jag älskar att bada).

Igårkväll så var jag och Anna hos Daniel och kollade på So you think you can dance.
Det var näst sista avsnittet. Sista är ikväll.
Sen när vi hade kollat klart på det så skjutsade jag hem Anna, sen åkte jag tillbaka... så satt vi där på varsin sida om armstödet och kollade på Ice Age 3, massa YouTube-klipp på Robert Gustafsson, bland annat, och sen kollade vi lite Family Guy också :) Jag åkte hem klockan 6 på natten/morgonen... har totalt vänt på dygnet.

Idag ska jag till Friskis och jobba. Hade egentligen ingen tid denna veckan, men det är gratisvecka, så det lär vara rätt mycket folk, så Susanne tyckte att jag skulle komma dit iallafall för att man nog behövde sitta 2 och 2 i receptionen.
Sen ikväll är det som sagt sista avsnittet av SYTYCD, men innan dess är det självklart lite DeAnna Pappas som gäller :) (D.v.s. The Bachelorette).

Nu ska jag dricka te med mamma :) Sen ska jag ut till mina djur. Känns som att jag har försummat dem lite nu på senaste när jag har varit vaken så länge om nätterna.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Kalle

saknar inte det minsta fast jag önskar jag gjorde ang golf. en dag så kunde man ju spela bra. men sen...



sv: ja midsommar är ju största helgen på strand, eller midsommardagen tillsammans med avslutningen! dyrt med rum men värt det! så sjukt kul!

Postat av: Kalle

ah förtår att du inte bor på hotell då! skönt med nära, en annan har bussen en timma hem!



ja precus. hatar höt o vinter... det märks sägs det haha. skriver en det dessutom, skäms!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback