Sjukling

Japp, det är så det ligger till; jag är sjuk!
Det började lite lätt i Lördags, sedan blev det bara värre.
Nu är jag väl ändå på väg att bli frisk, men frågan är om jag kan jobba på Friskis idag, eller om jag ska ringa och säga att jag är sjuk.
Jag hostar och snorar och ibland har jag feber.

Som sagt... jag fyller år om 2 veckor och 1 dag.
Illa... 22årskris.
Frågan är om jag ska börja bjuda folk nu, eller om jag ska vänta lite till?
Jag ska ju då ha min årliga fest som jag började med när jag fyller 20.
Brukar väl bli lite drygt 30 pers, blandade åldrar.
Vill dock inte ha massa jag inte känner här... det ska vara som det brukar, och Johan får inte däcka i soffan ;)
Blir iallafall fest skärtorsdagen den 9 April klockan 20.00 (det är långfredag dagen efter, så de flesta är väl lediga då).

Nu ska jag ut till djuren, och sen ska jag bestämma om jag är sjuk eller frisk... om jag ska jobba eller inte :)
Ciao

Jag
Melwin och Epona

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va??! Du är väl aldrig sjuk?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback