Long time, no blogg?

Nu är det ett bra tag sedan jag skrev något här.
Jag hittade ju Bilddagboken och alla dess möjligheter som ni kanske minns (ja, ni som har läst vad jag har skrivit innan).
De senaste veckorna har jag dock blivit allt mer och mer Facebook-beroende.
Stackars övergivna Bilddagboken tänker ni då?
Men nej, jag försöker hålla igång den också.
Lägger upp mer bilder på Bilddagboken än jag gör på Facebook, men jag hänger mer på Facebook och kommenterar statusar och sådant (min nya hobby).
Men nu ska jag nog försöka få igång denna bloggen igen.
Inte för att jag tror att någon kommer läsa, jag är nog rätt ointressant, men iallafall.

Skulle vaccinera illrarna förra tisdagen, men det gick ju mindre bra.
Det hela började med att jag och Tor skulle ta lite kort på dem... sen vips hux flux så var Melwin borta.
Han kom tillbaka sedan, men vi skulle varit på djursjukhuset klockan 9.00, pch han kom tillbaka klockan 14.11 (vilket även innebar att jag missade min gitarrlektion som jag har klockan 14.00).
Så jag fick en ny tid idag klockan 9.30.
Tror ni inte att jag är förkyld så det smäller om det?
Missade gitarrlektionen idag också.
Har en ny tid till vaccinationen på fredag klockan 14.00.

Är rätt ledig denna veckan också.
Vanligtvis så går jag i skolan på Torsdagar mellan 11-13, och på Fredagar mellan 11.30-13, men det är studiedagar tors-fre denna veckan.
Allt jag har att göra då är ju mina två jobb (som är 2 timmar var).
Onsdagar sitter jag 2 timmar i receptionen på Friskis och Svettis, och Fredagar så är jag mingelfotograf på Twentynine.
Det är jäkligt kul, båda jobben.

Förresten så fyller jag år om ca 2 veckor, och jag önskar mig en Nikon D90.
Ciao

Jag
Melwin och Epona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback