Träningsvärk

Det var länge sedan jag hade sånhär träningsvärk.
Jag hade inte varit på Nautilus sedan den 10 oktober, sen var jag där i torsdags, och jag vägrade sänka mina vikter, jag skulle ju självklart vara minst lika stark, sagt och gjort.
Sen körde jag Box&Kick igår i 1,5 timme...
Jag kan typ inte röra mina armar :D
Ska träna styrketräning imon med, hoppas det fixar till sig då :D
För övrigt så har jag varit en jävel på att spela Zelda.
Nej, jag kan inte med den där dosan alls, nej nej, jag gav order och Zige styrde :D (Med hjälp av internet).
Ja, jag är skitbra på att läsa på engeleska och översätta direkt till svenska (swenglish-varning).
Det snöade en hel del idag med, men det är påväg att smälta bort redan =/
Jag som måste bygga snökoja, göra snögubbe, åka längdskidor, åka snowboard, åka tefat, grilla korv, gå ut i snön med Melwin, Wolwerine, Lepad och Paztell...
Melwin var ute lite i snön idag, men han sprang och gömde sig under den gula buren :D
Aj, min arm... Mest vänsterarmen...
Ciao

LekaJagJagSötaLekaLeka
MysMys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback