Snöigt

Först så var jag och Melwin ute och skottade, eller ja, han satt i släpet och tittade på.
Sen gick vi till baksidan och byggde snögubbe och snökojor.
Sen gick vi in, då la han sig med huvudet under skåpet i köket och låg där helt platt.
Sen gick vi ut utan koppel, och då tog jag med kameran.
Gollum skuttade runt han med, men jag hann inte ta en bild på honom för sedan stack han någon annan stans.
Efter att vi hade tagit massa bilder gick vi in igen, och då tog jag ett kort under skåpet... en död mus...ew.
Det kortet lägger jag dock inte in här, för här vill jag bara ha söta bilder, och även om den döda musen var söt...så luktar den lik =/
Ciao

MelwinMelwin i stora snökojanJag och MelwinJag och MelwinMelwin kommer ut ur håletStora snökojanHålet/gömställetBusa under råttburenBusar lite runt gömställetMelwin i stora snökojanJättesexig snögubbeUnder släpet och busarMelwin hittade ett hålMelwins lilla snökojaMelwin busar under råttburenGrävaMelwin i sin lilla snökojaMelwin tittar upp från sitt gömställe

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hej. du känner nog inte mejmen jag undrar om du har köpt dina illrar hos en skånsk tjej som heter Therese? Vi har det och han heter balder. Jag tänkte för min syster Krisina känner en tjej som har köpt från henne tror jag. Har nån av dina illrar rymt. Hur gammal är du? Krma becka

2007-10-12 @ 16:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback